Vis alle
Tilmeld 65/195
Styrkeløft (2)
Kort beskrivelse

Dette medlemskab er dig der primært dyrker Styrkeløft.

Hvis du dyrker flere sportsgrene i Foreningen kan du også tilmelde dig enten Vægtløftning eller CrossFit. Din anden tilmelding vil være med 100 % rabat - dvs. at du kun betaler for din første tilmelding.

Vægtløftning (3)
Tilmeld 41/195
Vægtløftning (3)
Kort beskrivelse

Dette medlemskab er dig der primært dyrker Vægtløftning.

Hvis du dyrker flere sportsgrene i Foreningen kan du også tilmelde dig enten CrossFit eller Styrkeløft. Din anden tilmelding vil være med 100 % rabat - dvs. at du kun betaler for din første tilmelding.

CrossFit (4)
Tilmeld 38/195
CrossFit (4)
Kort beskrivelse

Dette medlemskab er dig der primært dyrker CrossFit.

Hvis du dyrker flere sportsgrene i Foreningen kan du også tilmelde dig enten Vægtløftning eller Styrkeløft. Din anden tilmelding vil være med 100 % rabat - dvs. at du kun betaler for din første tilmelding.

Tilmeld
Medlemsskab elever og ansatte (6)
Tilmeld 15/195
Medlemsskab elever og ansatte (6)
Kort beskrivelse

Dette medlemskab er for dig, der er elev eller ansat på Aalborg Sportshøjskole.

Når du har tilmeldt dig dette medlemskab, må du meget gerne tilmelde dig en sportsgren Vægtløftning, Styrkeløft og/eller CrossFit, da vi bruger informationer om medlemsantal til vores tilknyttede forbund.

Din anden tilmelding vil være med 100 % rabat - dvs. at du kun betaler for din første tilmelding - i dette tilfælde medlemskab som elev eller ansat på Aalborg Sportshøjskole.

Passivt medlemsskab (5)
Tilmeld 1/195
Passivt medlemsskab (5)
Kort beskrivelse

Dette medlemskab er for dig, der er passivt medlem. Du har ikke din daglige gang i Foreningen, men ønsker fortsat at være medlem. Passivt medlemskab indbefatter adgang til Foreningens sociale arrangementer og 10 træninger om året. Sidstenævnte skal aftales på Foreningens mail.

Æresmedlem (58)
Tilmeld 1/10
Æresmedlem (58)
Kort beskrivelse

Dette medlemskab er for dig, som er æresmedlem i Foreningen. Du er æresmedlem, hvis du er blevet tildelt denne titel på en generalforsamling.

På nuværende tidspunkt har vi to æresmedlemmer Kim Lynge og Nicki Lentz

Ungdom (7)
Tilmeld 0/100
Ungdom (7)
Kort beskrivelse

Dette medlemskab er for børne- og ungdomsløftere.

Som børne- og ungdomsløfter i Foreningen Sportshøjskolen får du adgang til træning to gange om ugen med vores børne- og ungdomsinstruktører. De vil lukke dig ind i lokalerne i forbindelse med træningen - du får altså ikke din egen adgangsbrik.

AFVENTER DATO FOR OPSTART

Børne- og ungdomstræning foregår tirsdage kl. 17.00 - 18.00 i Frivægtslokalet og lørdage kl. 9.00 - 10.00 i CrossFit/fælles lokalet.

Vi takker vore sponsorer

Foreningen Sportshøjskolen