Husregler:

Vores åbningstider er 5.00 til 23.00, som er tidsrummet du kan træne i. Din brik er åben fra 4.45 til 22.30.

Indgang foregår altid gennem hoveddøren ved foyeren, eller bagdøren over mod omklædningsfaciliteterne. Brug din chip.

Udesko skiftes efter indgang ved hoveddøren eller bagdøren. Det er ikke tilladt at bevæge sig rundt i lokalerne med udesko.

Al opbevaring af udesko og overtøj skal foregå i foyeren, eller omklædningsfaciliteterne.

Børn under 16 år må kun færdes i følge med voksne i fælles-, frivægts- og maskinområderne. Der kan gives dispensation i særlige tilfælde.

Ryd op efter dig selv, og sørg for at lokalet er rydeligt, når du forlader det.

Alt udstyr har en fast plads, hvor det skal sættes tilbage efter brug.

Fast inventar må som udgangspunkt ikke flyttes.

Grundet brandhensyn må der ikke være åben ild i bygningen, herunder også rygning og stearinlys.

Visse områder kan være lukkede ned eller reserverede til undervisning og lignende, og den begrænsede adgang det medfører skal respekteres.

Information om lokalereservationer findes på infoskærme i foyeren.

Husdyr er som udgangspunkt ikke tilladt, men der kan gives dispensation i særlige tilfælde.

På Aalborg Sportshøjskoles matrikel er rygning kun tilladt i det opsatte rygeskur i gården.

Kalkregler:
Påføring af kalk foregår ved de opstillede kalkstationer, og der bedes om at kalk påføres uden at støve unødvendigt.

Flydende kalk må bruges i alle områder.

Kalk må ikke bruges til at tegne på gulve eller vægge, heller ikke til træningstekniske formål. Til sidstnævnte benyttes kridt.

Særregler for rebklatring: Det er tilladt at anvende egen kalkpose, men kun med kalkbold – ingen løs kalk.

Særregler for styrkeløft: Kalkstationer må medbringes til styrkestationer (ER rack, dødløft plateau etc.) hvis det skal bruges til udstyret.

Regler til klubområdet:
Ryd op dig dig selv, og sørg for at lokalet er rydeligt når du forlader det.

Stil brugt service i opvaskemaskinen.

Tøm opvaskemaskinen, når den er færdig.

Madvarer i køleskabet uden navn anses som fælleseje, og gammel mad smides ud uden forbehold.

Husreglerne er udarbejdet af brugergruppen, bestående af repræsentanter fra Aalborg Sportshøjskole, Foreningen Sportshøjskolen og Aalborg Klatreklub

Sidst redigeret: 22/2-20 af Helene Pihl Badsberg

Vi takker vore sponsorer