Generelt

Styrkeløft er en sportsgren, hvor man træner maksimal styrke. Det vil sige, hvor meget man maksimalt kan løfte. Vi konkurrerer i disciplinerne squat, bænkpres og dødløft. Vil du kende mere til øvelserne og måske endda konkurrenceformatet? Så skynd dig at tryk på linket herunder: https://styrke.dk/?page=styrkeloeft

Styrkeløft er også kendt for sine to kategorier: Udstyr og klassisk. Udstyrsdelen indbærer en anden form for udstyr end klassisk, og man vil derfor træde ind i en verden, hvor man kan finde netop dét, som interesserer og fanger en. I klassisk styrkeløft konkurreres der derimod uden brug af udstyr. Vi kan i foreningen også prale med, at have nogle af Danmarks, europas og verdens bedste løftere. Så niveauet er højt, hvis man gerne vil have tips til træningen. Alle er smilende og venlige uanset niveau, så vær ikke bange for at træne med os, eller få en snak.

Udvalg

Vi er så heldige at have Jakob Mainz, Emil Birkmose og Lasse Justesen i foreningens bestyrelse. De tre sidder også i vores styrkeløft udvalg. Derudover har vi Bertram Vorm, Jonas Bjerre, Martin Bach og Sigurd Lindholm i udvalget. I er altid meget velkomne til at tage kontakt til os. Vi vil meget gerne hjælpe jer.

Vil du gerne til stævner? Så tag fat i vores udvalg. Vi hjælper dig igang.

Vi har en Facebookgruppe, som vi meget gerne vil have vores medlemmer med i. På den måde kan vi hurtigt dele oplysninger med jer alle. Vil man gerne til konkurrencer, så vil det netop være i denne gruppe, at i kan tilmelde jer. Skriv en kommentar under det opslag, som omhandler det stævne, som I gerne vil deltage til. (Skynd jer og spørg os, hvis I bliver i tvivl om det mindste).

Link til Facebookgruppe: https://www.facebook.com/groups/210320825645553/

Vi vil fra udvalgets side ønske jer en rigtig god træning, og til jer vi ikke har mødt endnu, vi glæder os til træne med jer.