Der er tre muligheder for, hvordan ikke-medlemmer kan træne i gymmet:

1. Gratis træning - mulighed 1

• For dig, som er medlem af en anden klub (din klub skal være officielt medlem af DVF og/eller DSF)
  • OBS. Du kan benytte dig af dette tilbud maksimalt 12 gange i løbet af et år. Overstiger du 12 træninger, koster det 50 kr. pr. træning

2. Gratis træning - mulighed 2

• For dig, som overvejer at blive medlem af vores forening

3. Drop-in træning

• For dig, som blot ønsker gæstetræning, men ikke opfylder 1) eller 2)
  • En drop-in træning koster 50 kr.
  • En uges drop-in træning koster 100 kr.
  • Beløbet sendes via MobilePay til 465586 med teksten “Drop-in træning”

Uanset hvilken form for gæstetræning, du ønsker at benytte, er det et krav, at du sender en mail til foreningensph@gmail.com. I mailen skal du oplyse navn på den/de der ønsker gæstetræning, og i hvilket tidsrum gæstetræningen forløber over. Denne mail er din adgangsbillet til gæstetræningen, så når denne er sendt, kan du gøre brug af gæstetræningen.

Hvis ikke du oplyser dette, kan du IKKE benytte dig af gæstetræning.

Dette skal oplyses, da vi har en forpligtelse til at vide, hvem der træner i gymmet på hvilket som helst tidspunkt.

Der er adgang til frivægtssalen, fællessalen (Crossfit) og maskinrummet. De enkelte rum kan være bookede i tidsbegrænsede perioder, se kalenderen for lokalerne her på hjemmesiden under fanen “Mere” og dernæst “Google-kalender” eller på infoskærmene.

For fast indmeldelse se: https://foreningensph.dk/cms/TeamOverviewAlt.aspx

Vi takker vore sponsorer

Foreningen Sportshøjskolen